Mahirin-annesi1 Balannesi5898 sizin birşey yapmanıza gerek yok adet oluyorsunuz zaten bende 4 ay önce geçirdim
Balannesi5898 Mahirin-annesi1 peki düşük yaptığınızı nasıl anladınız benim normalde de hep yoğun olurdu hastalığım zaten de
Zln2152 Balannesi5898 yok canım erken değil zamanında yaptın bende mesele 15 gün önce adete iki gün kala gebe olduğumu öğrendim ama çizgim belli silikte olsa. İnşallah sizin geç döllenme olmuştur
Mahirin-annesi1 Balannesi5898 ben doktora gitmiştim kimyasal gebelik dedi saten adet olursun adet ile beraber kan şeklinde düşer dedi akşamına adet oldum biraz fazla oldu kanamam o şekilde yani
Balannesi5898 Ne oldu bilmiyorum belki çizgi zaten yoktu belki de kimyasal gebelikti ama az önce kanamam başladı Rabbim dileyen herkese güzel haberler nasip etsin inşaAllah