Kızlar eşim yurtdışında ben doğumu burda yapıcam annemlerde kalıyorum gebeliğim riskli biraz doğumdan sonrada 3-4 ay annemlerde kalıcam eşim doğuma gelcek ama 1 hafta anca kalabilcek sonraki günler ben odada bebekle tek yatsam bi sıkıntı olurmu 40 gün boyunca yalnız bırakılmaz falan diyorlar ya