Kızlar hayatımda eş,eş ailesi ,kendi ailem o kadar tahammül edemediğim şey varki böyle eşi ,ailesi falan hamileyken el üstünde tutan şımartanlar gördükçe öyle üzülüyorum ki ben sürekli stres yaşıyorum ağlıyorum mücadele ediyorum her biri ile bebeğime çok zarar veriyorum diye sonra oturup tekrar ağlıyorum dün mesela resmen bebeğime verdiğimi düşündüğüm zarardan ötürü sinir krizi geçirdim ağlamaktan 24 haftalık hamileyim nolur bana bir şey deyin bebeğin zarar görmüyor deyin hayatımda hiçbir şeyi düzgün yapamadım en önemli şeyi bebeğimi doğru yapmak istiyordum bırakmıyorlar beni hiç huzurum yok çok yalnızım sadece bebeğim var benim için onu da üzüyorum bu insanlar yüzünden ne yapacağım ben