Bende de var el ayak yanması 1 aydır da kaşınıyorum gece uyku uyuyamıyorum kaşınmaktan şuan hala kaşınıyorum her yerim yara oldu gebelik kolestazı çıkmadı cilt doktoruna yönlendirdi doktorum hastanemizde de cilt doktoru yok doğuma kadar böyle devam edicek heralde 😔