Nurella2 Merhaba kizlar kızımı gebelik zehirlenmesiyle erken doğum yaptım bu gebeliğim de de 25. Haftada yüzümde gözümde şişlik başladı. Sürekli uykum var ne yapabilirim. Coraspin kullaniyorum ama yine de ödem olusuyor