Dilaraerdogann Lenaaaa bugün adet günüm ve adet görüyor gibi kanamam ona rağmen testim böyle çıktı ona aklım ermedi
Likayolcusu Dilaraerdogann şimdi muyene oldum kese görünmedi şaşırmadım alsında daha 4 haftalık çünkü kan verdim ama doktor dedi rahim kalınlaşmış bir hafta sonra yine gel dedi
Dilaraerdogann Faness bende şuan adet oluyor gibi kanamam var ona rağmen testim böyle çıktı anlamadım üstünemi görüyorum acaba
Likayolcusu Dilaraerdogann Dilaraerdogann evet ebnde az önce size yazdım sayfayı yenileyim bildirim gelir 😀😀
edanurkocc Dilaraerdogann benim dün 32,95 çıktı. Ama dünden beri de kanamam var. Sanırım kimyasal gebelik geçiriyorum 2 hastaneye gittim ikiside başından saldı. Sizin sonucunda yükselişi önemli .
Merveanne98 Dilaraerdogann bende Kadın doğumda hemşireyim beta hcg 40 ın altında olan sonuçlar genelde kesin gebelik olmuyor değer 40 ın altındaysa ya dış gebelik yada kimyasal oluyor
Dilaraerdogann Faness doktorum kimsayl olabilir ama yarın test vermen gerekiyor ona göre konuşalım dedi yükselme ihtimalı yok sanırım
Likayolcusu Dilaraerdogann aaa nasıl anlaşılıyo o ve kimyasal ne oluyo bende enabızdan beta değerimi bekliyorum 500ün üstü çıkması lazım
Dilaraerdogann Likayolcusu sağlıksız gebelik oluyormuş vücüt onu kabul etmiyip dışarı atıyormuş çıktımı sonucuz