Gskfhyn
Merhabalar arkadaşlar şimdi siz gibi bende bir haftadır herşeyini araştırıyorum bugün geldim doğum yaptım acilden giriş yaptım bütün doktorlar hasta çalışanları hizmetliler hemşireler mükemmel hiç bi sorun yok refakatçi aldılar iki gün yatış dediler ama ne kadar sürer bilmiyorum sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz