isilll kendinizi her zaman psikolojik olarak iyi hissetmeye çalışın hasta olmaya odaklanmayın ben hamileliğimin başından beri iyi düşündüm sürekli ve hiç mide bulantım kusmam olmadı bel ağrısı da herkeste var bende gerçekten şiddetli bir şekilde maalesef o sonuna kadar sizinle ama pilates yaparsanız sizi biraz da olsa rahatlatabilir