Matematikci61 eskiler evet saç kestirmeyin derler genel olarak. elbet vardır onların da bir bildiği, şâhit olduğu olaylar diye düşünüyorum ben🙈 açıkçası bende ucundan felan almıştım yani dayanamayıp. ama sonra duydum ki, saç vitamin aldığı için, yediklerimiz saça gidermiş.. saça değil de bebişe gitse daha iyi yani 🤭 o yüzden sağlıksal olarak hamilelikten sonra kestirmek daha iyi diye düşünüyorum 😌