Sibel0812 Zel2_ bel ağrınız kaçıncı haftada başladı biz 13 haftadayız ölücem bel ağrısından bir haftadır bu şekildeyiz 😔
Zel2_ Sibel0812 14 haftada başladi ara ara oluyor uyuyunca oluyor oturunca oluyor.etrafimdaki insanlar erkeklerde bel ağrisi olur diyorlar ama bilmiyorum ikinci gebeliğim kızımda yoktu hiç
Gns-gur Sibel0812 magnezyum takviyeyi kullanıyor musunuz bende de oldu da kullandıktan sonra biraz hafifledi
Sibel0812 Zel2_ Demir ilacı verdi bide benim daha önce düşüklerim bar diye iğne verdi bi tanede sabah aç karınla bi ilaç verdi
Aydan- Momsy410 ilk hamileleyigmi.? Doktorum bana soylediki 29 haftana kadar hiss etmemen çok normal ilk hamileleikde ikincide erken 16 haftada bile hiss edenler var