Kızlar adet günüm 31 Ekim’deydi hala adet görmedim. İlk gün test yaptım tek çizgiydi. Bu aksam yine yaptim gene tek çizgi ama pembemsi Bi leke geldi. Neredeyse 1 haftadır falan ara sıra kasık ağrım oluyor bulantı baş dönmesi vs. Aklınıza gelebilecek tüm gebelik belirtilerini yaşıyorum yani. Ama testim tek çizgi ne yazık ki. Sizce bahsettiğim pembe leke implantasyon olabilir mi?