Kızlar bugün kontrolüm vardı 31+2 yiz. Kendi doktorum yoktu asistan baktı bebeğin başının yukarda olduğunu söyledi anlamadım. Pozisyonuyla ilgili daha önce bişey demediler bilmiyorum dedim tamam dedi. Bu haftalarda aşağıda mı olması lazım? Sizler neler yaşadınız bu konuyla ilgili? İlerleyen haftalarda döner mi bebeğim?