Yorumların hepsini okudum çoğu kişi fırsatçılardan bahsetmiş ama asıl sebebin ülkeyi yönetenler olduğu atlatılmış. Arkadaşlar bu ekonomik durum bir anda bu hale gelmez ülkenin varını yoğunu sattılar kendi menfaatleri için kullandılar memleketin hiç bir güvencesi kalmadı. Hiçbir şey üretmiyoruz ne satıp da ne kazanacağız da ülkeye döviz girecek de dolar düşüp enflasyon azalacak. Bir düşünün… oy verirken de düşünün… ekonomi bozuk olan toplumlarda bütün ahlaki çöküşler de peşi sıra bir bir gelir. Fırsatçılardan önce bizi kim bu hale getirdi enine boyuna sorgulanmalı ardından da hesap sorulmalı…