Mucizeveannesi Merhaba hanımlar 27.haftamız bitiyor ikiz kızlarımız olacak inşallah eşim mihrab&miray da ısrar ediyor sizce nasıl ,ben defne olsun biri istedim ama beğenmedi
Zeynepp1212 Mucizeveannesi bende kızımın ismini Mihrap Sare koyucam güzel isim aslında defnede güzel ortaklaşa karar verirsiniz sıkmayın caninizi sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin rabbim🙏
Buse01 Mucizeveannesi bnce birinide sen koy okadar tasiyon ediyon analik hakkin var heralde birazcik esin hic dusunmemis ama
Marisol Mucizeveannesi miray ismi çok hoşuma gidiyor. Defne ismi çok var ama tabi siz beğeniyorsanız birini siz birini eşiniz koysun daha tatlı olur 😍
tulinkrc Mucizeveannesi Miray ismi çok güzel bende 31 haftalık ikiz kızlarıma hamileyim Allah nasip ederse isimlerini Simay ve Miray koyucaz 😍
Gulsahh1 Mucizeveannesi miray çok güzel bir isim ayrica anlamida güzel bizde aylardır simay ve miray düşünüyorduk sonra vazgectik çok zor bu isim durumlari