Kızlar bugün kontrolüm vardı 37+5 haftalığım bebeğin kgsi 3568miş bu gidişle normal doğumun zor olur dedi doktorum bebek 39+4le uyumluymuş bir hafta daha bekleyelim bebek kendiliğinden gelmezse sezeryanla alalım dedi çatım biraz darmış sizin kilolar nasıl