anayimbenanaaa Geçen Cuma günü hamile olduğumu öğrenip beta baktırdım değerim 1200 lerde çıktı pazar günü aynı saatte tekrar yaptırdım 2 katı çıkmasını beklerken 4 binlerde çıktı sizce ikiz olma ihtimali var mıdır ?
baby3_ anayimbenanaaa beta dan belli olmaz ikiz gebelik . Evet yükseliş fazla ama bu kişiden kişiye değişir. Ufak bi ihtimal ama kese görünmesi lazım öncelikle
Yenidenanneoluyom anayimbenanaaa adetim 4 gün geçmişti beta hcg sonucum 21 bin küsürdü acaba ikiz mi dedim değildi 😄
Nimetkayseri1438 anayimbenanaaa erkek bebislerin genellikle hızlı yükseliyor diye duydum ne kadar doğru bilmem ama youtube de bi Dr da denk gelmiştim
9ay10gun anayimbenanaaa benim beş katı fln yükseliyordu bende ikizmi acaba diye düşünmüştüm ama değil :)
anayimbenanaaa Nimetkayseri1438 Çin takvimine göre de erkek gösteriyor cinsiyeti bakalım ne kadar doğruysa artık ?
Nimetkayseri1438 Yenidenanneoluyom ya benim de öyle oldu kızımda 2 katı çıkarken oğlumda 3 katı çıktıydi bu 3 üncü dede erkekmiş bununda çok yükseldi