Sinan35eda Beyaz akıntım ve kasigim çok kotu ağrıyor oturamiyorum çok fazla oturunca batıyı ve canım çok aciyo beyaz renkte akıntılarım oluyo neden ki acaba ya yardım edin adetime daha çok var 21 kasımda
Analikonline Sinan35eda kist de olabilir bebek de üşütmuş bile olabilirsin canım biraz daha bekle. Ben gebeligimde bu şekilde öğrendim ama oturunca agriyacak şekilde bir ağrı değildi. Oturunca ağrıyan bir dönemim oldu onda da kist olmuştu.
Sinan35eda Analikonline çok fazla oturunca oluyor da normalde olmazsa bağdaş kurup oturdugumda oluyo ayaklarımı uzatınca geciyo bilmiyorum olabilir kist bcos var bende düzensiz adet oluyorum 4 aydır düzenli gidiyo ama ilaç kulandim ondan düzene bindi ins bakalım
gammzeeaa Ovulasyon dönemi olabilir benm de hep ağrılı olur ağrı kesici içtiğimi bilirim sakin ol ve değerlendir💫