Allahvargamyok Kızlar aranızda prolutex kullanan varmı varsa kaçıncı haftaya kadar kullandınız bide günde kaç defa? Vitamin ilaçlarına kaçıncı haftada başladınız?
Gamzeygc Allahvargamyok benim 13. Haftada haftada 1’e düşürdü doktorum prolutex’i demir ve multivitamine de 10. Hafta da başladı.. Ondan önce folik asit kullanıyordum
Allahvargamyok Gamzeygc canım bana günde 2 defa kullandırıyor doktor endişeleniyorum normalde günde 1 defa öneriliyormuş
Gamzeygc Allahvargamyok ben de iki defa kullandım 13. Haftaya kadar hiç endişelenmeyin bir zararı yok. 13’den sonra teke düşürdü haftada bir oda benim riskli gebelik oldugu için belki size tamamen bıraktırırlar kaç haftalıksınız ?
Gamzeygc Allahvargamyok bir sabah bir akşam yapıyordum ben prolutex’i artık göbegim de yer kalmamıştı
Gamzeygc Allahvargamyok evet cok iyi anlıyorum Rabbim yardımcınız olsun hepimizin emeklerinin karşılıgını versin inşaALLAH bişey kalmamış 12. Haftadan sonra bıraktırır doktorunuz 🥰🤲🏻
Cns22 Kizlar prolutexi gobekten yapiyorum ama sonrasinda saatlerce suren bir aci oluyor. Egilemiyorum bile. Daha once bircok yumurta büyütme ignesi vurdum hic boyle olmamisti. Sizde de oldu mi agri?