ilkbebegimm ben de 27.haftamdayken doktor 27 mm ölçtü benim de bebeğim 10 gün geriden geliyordu, Progestan verdi her gün bir tane fitil şeklinde kullanıyorum. Bana ağır iş yapma kendini gereksiz yorma dedi ama sürekli de yat demedi ben de dikkat ediyorum ama aşırı kısıtlamadım kendimi şükür şuan 30 haftalık olduk. 34e kadar Progestan kullan dedi zaten ondan sonra normalde de kısalmaya başlıyor inşallah bir sıkıntı olmadan doğurmayı nasip eder Allah sıkmayın canınızı