Erme merhaba canım. Bende 9haftalık kürtaj oldum. Çok zor bir durum sen birde suni sancıyla düşürmüşsün heralde eminim daha zor geçmiştir. 4 ay sonra tekrar hamile kaldım ben nedense hamileliğin beni daha çok toparlayacağını düşündüğüm için bebek istedim çünkü elimi karnıma götürdüğümde çok kötü oluyodum. O yüzden bebiş istiyodum eşimde isteyince hamdolsun Rabbim nasip etti şuan 14 haftadayız ama gene kanamam ve düşük tehlikem oldu hastanede yattım herşey Rabbimden diyorum hayırlısı.. Bence sende cesaretini topla tekrar bir hamilelik belki seni toparlar daha iyi hissetmeni sağlar Rabbim istediğiniz zamanla hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🌹🌹