Ebruu91 Arkadaşlar selam bugün kontrolüm vardı doktorım pazartesi yatışını yapalım doğumunu başlatayım artık dedi. O an heyecandan sormayı unuttum suni sancı dışında doğumu başlatmak için birşey yapılıyor mu bilginiz var mı?
1anne2bebe Ebruu91 bildiğim kadarıyla önce vajinal fitil uygulanıyor onunla ilerlemezse suni sancıya geçiliyor.
Ebruu91 Ozge_5516 benimde pazartesi 40 olacak bugün çatı muayenesi yaptı normal için uygun dedi ama yatış yapınca nasıl olacak merak içerisindeyim 😄
Ozge_5516 Ebruu91 bana cati muayenesi yapılmadı bu zamana kadar gittigimde yaparlar mi bilmiyorum devlete gidiyorum bakalim hakkimizda hayırlısı 41 e kafar bekliyoruz dedi eger gelmezse ilacla baslatiyoruz demisti en son
Merve_34_ Ozge_5516 gecen cuma bende gittigimde banada çatı muanesi yapilmadi 41 haftaya kadar yolu var dedi haftan dolunca gel suniy le aliriz dedi 39+6 dayim yarin 40 haftama giriyom
Ozge_5516 Fridagul ya of bnde ondan korkuyorum ya sunni sanci kotu diyorlar acilmaya gore mi sunnu sanci veriyorlar
Ozge_5516 Merve_34_ saglikla gelsin inş 40 haftalik olduk bakalım carsamba veya perşembe kontrole gidecegim bakalım
Ebruu91 Merve_34_ ben 39dayım bugün ilk kez çatı muayenesi yaptı. 40 olunca da başlatırız doğumu dedi. Aslında haftası doluyor ama beklemek daha mı iyi bilemedim 🤣
Merve_34_ Ebruu91 bi yere kadar iyi bence son haftalar günler olunca insan doğurmak istiyor artık sahsen ben istiyom dogurmayi bian once merakla sabırla bekliyom bakalım ☺