Amineeduruu Merhaba 31 haftalık hamileyim indirimlerde bebek bezi almak istiyorum tavsiyeleriniz neler bir yakınım geceleri Prima kullan dedi emiciligi daha iyi bebek daha rahat ediyor dedi sizlerin tavsiyeleri neler acaba
Nskyhn Amineeduruu Molfix pişik yaptı. Gittim e bebekten baby me aldım çok memnunum fiyatı da çok uygun iyi ki onu almisim stok yaptım şimdi
Erbe Amineeduruu sleppy kullanıyoruz bence şuan için stok yapma cnku her bebek farklı bez istiyor benim oğluma can bebe kullandım komple mantar oldu pipi bölgesi bembayaz doktor bezden mantar olmuş dedi zor kurtuldulduk dierlri pişik yaptı ama slepyyden çok çok memnunuz mesela sleppynin külot bezde pişik yaptı sadece cırtlı kullanıyoruz her bebeğin cildi farklı kabul ediyor çok alipta elinde patlamasin snra
Tripkolikkkiz Sleepy den hiç memnun kalmadım sızdırma pişik yapti. Can bebe ve baby turco dan memnun kaldım.