Yagmurrr_ temmuz 2020 doğumlu oğlum, her gün akşam yıkayıp yatırdım. Çocukların burnu soğuktan değil sıcaktan tıkanıyor evde, evin içinin ısısı cok olmaması gerekiyor. Yani bize soylenen ve yaptığım buydu dontoru tarafından hiç sıkıntı yaşamadık. Atopik dermatit çıktı 1 yastan sonra, kışın 2 günde 1 yazın yine her gün yıkamaya devam ediyorum. Bez olarakta prima kullandım, bez büyükse taşma daha çok oluyor tam bedende sorun cıkmaz bence.