didemmmm1705 Benim de rahmim tersmiş. Hamilelikte öğrendim, halbuki öncesinde defalarca da gitmiştim rutin kontrollere. Ama neyseki hamilelik ilerledikçe düzeliyormuş ve hiçbir zararı yokmuş. Sizin haftalardayken bende de aşırı düzeyde bel ağrısı oluyordu, iki büklüm yürüyordum resmen. Doktor rahmimin ters olmasına bağlamıştı ve zamanla geçer dedi, öyle de oldu.