rmkrc Kızlar 12 gün önce doğum yaptım epizyotemi dikişlerimin ağrısı geçti 5-6 gündür fakat yerini inanılmaz bir kaşıntı aldı. Bunu yaşayan varmı? Buna iyi gelecek bir öneriniz varmı?
YaseminBatrk rmkrc dikişler kaynadikca kaşıntı olur çok normal.belki de düşmüştür dikisler kaç adet var.
Imu rmkrc bi sorun oldu mu acaba 16 gğn önce doğum yaptım ve kaynamanın tam olmadığını görüyorum yani dikişlerimde açıklık var doktora falan gittinix mi acaba
rmkrc Emelsri64 normal doğum sırasında bebeğin çıkışını kolaylaştırmak ve düzensiz yırtıkların oluşumunu önlemek amacıyla doktorun attığı kesiğe epizyotemi denir canım
Ezgihrcnn rmkrc peçeteye falan düşer sildiğinde canım görürsün dikkat edersen belkide düşmüştür şimdiye bi kısmı
rmkrc Imu mutlaka doktora gidin 11 gün sonunda hala açıklık farkediyorsanız normal değil dikiş patlamış olabilir, yarayı her lavabo sonrası batikonlu suyla yıkayın dezenfekte edin ben öyle yaptım hala kaşıntı oluyor ara ara ama normalmiş.