Bir1i iki hafta önce sezeryan doğum yaptım iki kişilik odada kaldım şansıma yanımdaki hasta taburcu oldu bnde refakatçimle tek kaldık. Ama ziyaretçi yasağı varmış kimseyi içeri almadı ama ben kapı dışına çıkıp görüştüm eşimle oğlumla. Bir yandan ziyaretçi yasağı çok iyiydi ilk doğumum özelde olmuştu her gün ana baba günü eşimin tüm akrabaları gelmişti bunda devlette olunca kafam çok rahattı