Ales18 Cumartesi sezeryan ameliyat oldum. Bugün duş aldım su geçirmez bent vardı. Ama bi taraf ıslanıyor iç çamaşırıma falan da geliyor. Bant mı terliyor yoksa sızdırıyor içinden mi geliyor anlayamadım. Başına gelen oldu mu?
Smyye1B Ales18 Benimde öyle olmuştu su girmiş içine 😬 Acilden doğum yaptığım hastaneye gittim baktılar dikişlerle sorun yok tamamen çıkarttılar.
MeetJoeBlack Ales18 ben 1 hafta kontrolüme kadar bantı çıkarmamıştım, kontrolde doktor çıkarmıştı. Kimi doktor evde çıkarıp değiştirin diyor, kimi de kontrolde kendisi çıkarıyor, sizin doktorunuz ne dediyse öyle yapın. Ama banyoda falan ıslanma olmamıştı bende.
Ales18 Karakaya38 hayır ellemedim yarın hastaneye gidicez sorarım diye düşündüm ama bugün 3. Günü doğumun çıkarmak mı gerekirdi