280322- çünkü kiloluydum 110 kilo ile doğum yaptım. Anestezi dr zorlanmıştı baya çok canım yandı iğne girip çıkarken. Zaten benim gebelik tansiyonumda vardı erkem doğum yaptım 35+6 idi. Dr igneyi batırıp çıkarınca tansiyonum 18 kadar çıkıyordu ki zaten doğum bitene kadar 19 20 kadar çıktı tansiyonum