Selinnihat 8 haftalığım karın ağrım var bi haftadır genelde akşam saatlerin de tedirginim yaşayan var mı
Aslhn2101 Selinnihat lekelenme türü şeyler yoksa normal canım benimde oluyordu yerleşme ağrısı deniliyor korkma