birminnosannesi_ Yagmurns1 kundak yapın ama sadece kolları bağlayıp yapın kalçaları da bağlarsanız çıkıklık olur tecrübeyle sabit.
Silay35 Yagmurns1 Yapmadım. Doktorum yapma dedi. Uyumasında hiçbir problem yaşamadık. Hatta üstünü de örtmedik çorap eldiven şapka onlar da yok relax uyudu. 23 aylık hala aynı devam sıcağı sevmiyor.
Kelebekk-0307 Yagmurns1 bebeğim hic sevmedi bende zorlamadm ama uyku konusunda ellerini kontrol edemediği için surekli uyaniyordu kundak bu açıdan ve kendini anne karnında hissettirmesi açısından iyi oluyormuş yarım kundak öneriliyor ona dikkat etmek gerekiyor önemli
HilalEyce Yagmurns1 bence yapılmalı bebekler sıçrayarak kendisini çok uyandırıyor. Oğlum kuvezde çırılçıplak yatmaya alıştığı için maalesef yapamadım 😁
Meryyil Yagmurns1 Şu an doğmadı henüz,ama doğunca yarım kundak yapmayı düşünüyorum ,doktorlar öneriyor,anne karnında gibi hissediyormus.