Mervece1 Adamiranin__annesi benim ilk bebek o yüzden ne olduğunu tam kestiremiyorum bi anda bi tarafıma toplanıyor o an keskin bi acı oluyor o kadar
Mervece1 Kubramuallime Benim de ilk ve ben de sezaryenden korkuyorum 😌 o yüzden inşallah normale doğru ilerler diye düşünüyorum 😌
Mervece1 Annis54- ay benim de sürekli sağda (: böyle bi anda bi şişiyor o an nefesim kesiliyor ama anlık