Hacer7 Hayır gelişiminin etkilemiyorumw bebeklerde kalbi delik diyorlarya hani onun kapanması 30 lu haftalardan sonra başlıyo coraspirin kullanımı uzun olursa delik kapanmıyor çocuklar vsd diye bi semptomla doguyorlar ve doğduktan sonra kapanmama gibi bi olasılık var o zamanda ameliyat olmaları gerekiyor malesef 😟