Annemioluyorumben16 Bugünmuayene esnasında doktor küçük bir kanama alanının oluştuğunu söyledi devlet hastanesi olduğu için de çok bir bilgi vermedi böyle bir durum yaşayan var mı
1anne2bebek__ Annemioluyorumben16 bende şu an o sebepten yatıyorum 😀 Progestan verdi iğne yaptılar bi tane. Kanamam da vardı. Sonra kırmızı lekelenme oldu kahverengiye döndü kanama bitti ama dikkat etmem gerekiyor. Bişey yapmıyorum yüksek yere uzatmıyorum elimi ev süpürmüyorum çok ayakta kalmıyorum. Öyle 😂
Gamzeerdgn Annemioluyorumben16 6. Haftamda kanama alanım vardı kanamam oldu hastaneye gıttım ıgne ve Protestan ılac verıldı ıgneyı 3 günde 1 di 10 gün kullanım sonrası kesti kanama alanım 2 hafta ıcınde yok oldu önlem amaçlı 12 haftaya kadar Protestan kullandım cinsel ilişki kesınlıkle yasak ağır ıs yapmak silmek süpürmek yasak ben sadece çamaşır yıka topla bulasık vs bıde kahvaltı hazırlıyordum yemegı bıle makarna vs yedık sonrasında düzeldi sizde dınlenın geçmiş olsun 31 haftalık olduk oglumla
Annemioluyorumben16 Valla bende anlamadım çok fazla ev işi yapmadım ama öğretmenim çalıştım hep ondan mı oldu bilemedim çarşamba günü kendi doktoruma muayenem var bekleyip görücez ama bu iki gün nasıl geçicek bilmiyorum
Melodii13 Fazla merdiven inip çıkmayın yormayın kendınızı benimde aynı sorun vardı progestan ve 4 gunluk rapor almıştım nerdeyse hep yattm düzeldi şükür