Gul616161 Bat10 bugün test yaptım negatif, ama öğleden beri bir karın ağrısı bir baş ağrısı, sık sık tuvalet isteği aynı adet olcakmışım gibi. İğne oldum 23.de bugünde 16.gün acaba adetmi olucam bu yüzdenmi bu ağrılar
Mekklc Benim 11 i ama benim de testlerim negatife çıktı kasıkta ağrım var ve sanki her an regl olcak gibi oluyor inşallah hayırlı haber alırız 🥰