Gulentaylan Merhaba testlerime bakabilir misiniz bebek düşünüyorum Tsh :5.3461 Fsh: 7.20 E2 : 39 Prolaktin: 8,38 Değerlerim normal mi acaba ?
Yeso59 Gulentaylan tsh hamilelik dusundugun icin yüksek canım benmde yüksekti normalde sıkıntı olmasada hamilelikte tsh 3un altı isteniyor hamile kaldığında hatta kalmadan önce doktorunla konuş onu ben 50 mg tiroit kullanıyorum günlük
Sunaya femme ben bir dış gebelik bide düşük yaptım acaba benim yuksekmi ondanmi oluyor bide yarın test yapcam hamile olup olmadigimda cikarmi normade dün adet olmam gerekirdi bugün oldu ama sabahberi düzgün bir kan girmedim kahverengi bide pembe oldu
femme Sunaya o tsh hormonu troit diye biliyorum İlaç desteği ile düzene giriyor 6 gün boyuna Kahve pembe gibi gelen akıntı için yerleşme kanaması diyorlar Kırmızı olmayacak