Petito35 Bugün verdiğim kan testi sonucu 280,4 çıktı (4haftalık) Dış gebelik olabilir dediler doktora daha gitmedim ama içime şüphe düştü. Bu konu da bilgisi olan anneler beni biraz aydınlata bilir misiniz acaba ?
Elifsu01 Petito35 sürekli beta HCG yi kontrol etmeleri gerek eğer düşüp yükseliyorsa dış gebelik diye biliyorum ben canım. İnşallah değildir. 🤲
Ahuum Petito35 ıkı gün sonra tekrar ver aynı hastanede . Muayne olmadan , değerinin ıkıncisinde bakılmadan ne mantık dış gebelik demeleri
Petito35 23kubra23 evet dün gebelik testi yaptım pozitif çıkınca bugün kan verdim normal mi değil mi anlamadım
Elifsu01 Petito35 gayet iyi sonucun ama 2 gün sonra tekrar ver iki katı olursa sağlıklıdır Allah’ın izni ile.
Honeymom17 Tek bir degerle dis gebelik diyemez adet gunu kesede gorunmez zaten. 2gun sonra yine kan ver canim eger 2kat artis varsa saglikli olabilir ama bir kere kan vermeyle anlasilmaz,bazen cidden doktorlardan daha mantikli dusunuyoruz🙄
Petito35 Honeymom17 dimi ya korktum ilk gebeliğim değil ama ilk defa bu ilk ayları yaşıyorum. Kızım da 25 haftalıkken öğrenmiştik. Şimdi erkenden öğrenmek bile bizi tedirgin etti
Honeymom17 Petito35 canim benim betam 2249du adet gunumde ve o betaya dis gebelik dedi sanirim online okuyup doktor olmuslar,insanlari korkutmayi cok seviyolar
Petito35 yesillimonn sonuçtan dolayı yarın tekrar gidip teyit ettireceğim. Kadın doğuma da 17. Sinde randevu bulabildim o zamana kadar çatlarım herhalde
yesillimonn Petito35 Şaşırdım ilk kan vermenizde böyle demeleri çok yanlış iki günde bir kan ver cnm artış güzelse sıkma canını
1ciftyesilgoz 2 günde bir aynı yerde kan vermelisiniz . Her gün verirseniz de sonuç yanıltır bilginiz olsun . Ayrıca tek değerle de dış gebelik diyemezler sıkmayın canınızı 🙏