Kızlar 9 kasım çarşamba sabah 10:30 da spinal anestezi ile minik kızıma kavuşucam inşallah🥰🙏
Bu güne kadar birçoğunuzdan çok şey öğrendim.Sizlerle güldüm,ağladım.Eğer ki bu süreçte kırdığım üzdüğüm birileri olduysa özür dilerim🙏Hepiniz hakkınızı helal edin.hayırlısıyla doğum hikayemide en kısa zamanda paylaşırım.Rabbim sağlıkla evlatlarınıza kavuşmayı nasip etsin inşallah🤲🥰🧿