Kızlar 36+2 yiz heyecanımın tarifi yok durmadan gün içinde kollarımda olacağı zamanı hayal ediyorum. Normal doğum olacağı için bu beni daha çok heyecanlandırıyor çünkü ne zaman geleceği de belli değil. Çok şükür şancımız agrimiz yok suanlik hala kedi gibiyim shsjdhjs🤣 bugün bütün evi temizledim cuma günü kontrolüm var ona göre anneleri çağıracam şaka gibi geliyor gerçekten daha ilk öğrendiğim gün gözümün önünde ne ara büyüdü annesinin portakalı 🧡 bir kaç haftaya kucağımda olacak🥲 sizin nasıl geçiyor kacinci haftadasiniz ve neler hissediyorsunuz?