Bsrynr Arkadaşlar 7+3 haftalık gebeyim. Yaklaşık 15 gündür kahverengi akıntım var. Doktorum progesteron verdi düzenli kullanıyorum fakat bitmedi akıntım. Bugün de beyaz renk pıhtılar farkettim idrardan sonra sizce ne yapmalıyım?
YaseminBatrk Bsrynr bebeği gördünüz mü bu süre içerisinde. Genelde 3 ay da biter diyorlar ama randevu tarigin çok geçse yarın hiç olmazsa devlet Hastanesi’ne git. Sor içine rahatlasın
Bahar2210 Bsrynr beyaz kalintilarr progestandan kaynaklanıyor bend ekullaniyorum.bendede var aynı sıkıntı progestaninnyaninda ilave bir ilaç daha kullanıyorum benimde öyle ancak bitmek üzere bende 5 haftaligim
Bsrynr YaseminBatrk Bebeği gördük kalp atışlarını aldık doktor kanama görmüyorum dedi yine de progesterona devam dedi bitene kadar. neden devlet hastanesini önerdiniz bi sebebi var mı?
Bsrynr YaseminBatrk anladım. Çok teşekkür ederim. Yarın için kendi doktorumdan randevu aldım bakalım inşallah bi sorun çıkmaz 🙏