mjgnylmz-21 ilk 3 ay filan özellikle regl döneminde sancı oluyor. Sebebi rahim her ayın aynı dönemi bu duruma alıştığı için yine regl olacakmış gibi kasılıyor. Normal bişey tabi kan filan oluyorsa kesinlikle Dr danışın ama kan yoksa dinlenin yerleşme sancısı ve rutin adet sancısı aslında