Tombee Merhaba arkadaşlar, Biraz önce otururken kedimi sevmek için kucağıma almıştım oturuyordum. Biraz yaramazlık yaptı karnıma basıp atladı. Aldığım darbe acaba bebeğime zarar vermiş midir?
Mucizebebek2 Tombee ilk hamileligimde karnımın üstüne düştüm banyoda 35 haftalıkken Rabbim onları koruyo kedinin zıplaması dan bişey olmaz Allah’ın izniyle
HanifeAhmet Tombee bizde 3 tane var her gün karnımdalar çok şükür hâlâ bir sorun yok olmamıştır merak etmeyin 😅
Tombee Tombee usenmedimyaptimbirvelet minicik patisi kocaman gövdesi olan şişko patates bi kedim var 😀
Udu Tombee benimde 2 tane karnima basıp atlicaklar diye cok korkuyorum surekli tetikteyim dombililer 😂😂😂
Paramedik16 Tombee aynısı 6 kilo olan kedim bana yaptı 20 haftalığım ikiz çok şükür bişey olmadı kontrolde canavar gibilerdi :)