Merhaba
37 haftalık hamileyim.
Bugün kontrolde doktor bebeğimin suyunun sınırda olduğunu, suyun azalmasının çok kötü sonuçlar getirdiğini açıkça dile getirdi…
Günde 10 SAN az haraket ederse acile gel hemen dedi.
Suan su sınırda.
Başına böyle bir durum gelen var mı ?
Suyu dengede tutmak bizim elimizde mi ?