YaseminBatrk Mugeliya ben oğlum da gitmiştim. Doğuma son 2_3 ay bıraktım. Kızımi doğurduğum doktora geri dönmüştüm.
A_cemilik Mugeliya duygu ışıl hocaya gidiyorum çok da memnunum ben nedense benden başka gidene burada denk gelmedim ama :)
YaseminBatrk Mugeliya kilo ile alakalı kırıcı konuşmuştu hoşuma gitmedi gitmedim bir daha. Bir de ben ne dersem tamam sabret tarzında konuşuyordu. Ne bileyim soğuk geliyordu. Bahat hastanesi Aysen Özcan hanıma gittim
Mugeliya A_cemilik ben bikac kisiden duydum duygu hanimi onada bi arkds gitmisti cok soguk sanki devlet hastanesinde gibi hissettim kendimi demisti ama burda olumlu yorumlarda gordum
Mugeliya YaseminBatrk arkdasim tavsiye etti biraz donuk gibi geldi ama tabiki ilk gidisimdi haftayada gidicem bakiyim olmadi degisirim icime sinmezse 700 tl muayenesi