Selam hamişleer ☺️ bugün test yaptım ve hamiş olduğumu öğrendim. Yarın sağlık ocağında bhcg baktıracağım. Cuma günü içinde kadın doğumdan randevu aldım. Sizce ilk muayene için erken mi? Kalp atışını duyabilir miyiz? İlk hamileliğim, tecrübelilerden öneri bekliyorum :)