ozlemmeses
Hanımlar 35 haftalık hamileyim son 1 haftadır vucudumun heryerinde delice kasıntı var özellikle bacaklarımda ve ayak bileklerimde kasıyorum kanayınca rahatlıyo doktora gittim karaciger enzimlerime bakti hersey normal dedi kasinti icin losyon yazdi gecmesse cildiyeye gozuk dedi. Var mi basina boyle bisey gelen?kasimaktan yara yaptim heryerimi gece uykudan uyanip kasinmaktan tekrar uyuyamaz oldum