Herkese merhaba
7 haftalık hamileyim bebegimin kalp atışlarını yeni duyduk 4 gün once. Doktor buyumesi güzel gayet dedi. Geçen hafta progestan vermişti fitil olarak. Sebebi de kese hafif ayrılmış gözüküyor diye. Düşük tehlikesi olabilirmiş . İlacı da bu yüzden verdi. Böyle bir durum yasayan var mı? Bebeğe bişe olur diye korktum