Dilaraerdogann canım benim kan gelmedi ama adet sancım oldu bende içime doğdu test yaptım seninki gibi silik çıktı 2 3 gün daha bekledim sonra gene test yaptım o zaman daha net çıktı daha sonra sağlık ocağında kan testi yaptırdım hamilelik gözüküyor ama daha çok yeni dediler eğer büyük bir sorunun yoksa yarın sabah ilk idrarınla tekrar yap testi sabah daha net çıkar.