Bir ay önce yani bebeğim 11 haftalıkken doktorum ultrasona bakınca %90 erkek demişti ama yinede emin olmak için diğer ayı beklememi söyledi ve bugün gittiğimde kızım olacağını öğrendim. Bir kızım var bu ikinci gebeliğim ve bir kızımın daha olmasını çok istiyorumdum fakat başta erkek deyip, sonradan bunu demesi kafamı karıştırdı acaba yanlış görme olasılığı olabilir mi ? Bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar?