Doğum yapalı haftaya 3 ay olacak. Azalıp artsa da kanamam devam ediyor. Şehir dışındayım ve doktoruma mesaj atınca normal olduğunu söyledi. Ancak 1-2 gündür içten ağrı gibi tam tarif edemediğim bir şey başladı. Burada bir doktora görünmek istiyorum ama vajinal muayene yapar mı ki acaba 🤦🏻♀️