Şuan 18+2yim, 17.haftamın ortasında birşeyler hissetmeye başladım hareket olabilir mi acaba? Karnımın alt tarafında göbek deliğimin baya altında yani doktorunda ultrasonla baktığı yer, pıt pıt pıt 3 kere kalp atışı gibi oluyor, elimi koyuyorum hemen ama elimle hissetmiyorum sadece karnımın içinde hissediyorum, özellikle sağa yatınca daha çok hissediyorum, oturuncada hissediyorum :) ilk başta hep orta kısımdaydı bugün hafif solda hissettim sonra tekrar ortalarda hissettim, ilk zaman günde 3-4 kere anca oluyodu ama şuan hemen hemen 2 saate bir 3-4 kere hissediyorum çok heyecanlandım bilemedim bebişimin hareketi olabilir mi 🙈😇